منو
مجله پزشکی
در میان بیش از هزاران مقاله پزشکی جستجو کنید
جستوجوی هوشمند مراکز درمانی و پزشکی
از میان بیش از ده هزار مرکز ثبت شده برای اولین بار در کشور
آزمایشگاه نارون؛ آزمایشگاهی مدرن برای چکاپ بانوان
آزمایشگاه نارون؛ آزمایشگاهی مدرن برای چکاپ بانوان

آزمایشگاه نارون؛ آزمایشگاهی مدرن برای چکاپ بانوان

تاریخ انتشار:
17 مرداد 1402
زمان مورد نیاز:
3 دقیقه
آخرین بروزرسانی:
17 مرداد 1402
مقالات عمومی
در این مقاله میخوانید:

انجام چکاپ برای بانوان، امری بسیار مهم محسوب می‌ شود و اگر بانوان دوست دارند که بدنی سالم و طول عمر بالایی داشته باشند باید حتماً به انجام آزمایش چکاپ در منزل یا در آزمایشگاه بپردازند. سایت مجله پزشکی تاکید می‌ کند که همه ی بانوان چکاپ های مخصوص به خود را به صورت دوره ای و منظم دنبال کنند و آزمایش چکاپ خانم ها را به شکل اختصاصی انجام دهند.

 آزمایشگاه نارون یک آزمایشگاه تخصصی و پاتوبیولوژی می باشد که انواع تست و آزمایشات را به صورت متنوع و نامحدود انجام می دهد که در این میان آزمایش اختصاصی برای بانوان هم توسط این آزمایشگاه انجام می‌ شود.

 اگر به دنبال یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران هستید که چکاپ های مخصوص بانوان را به صورت کاملاً دقیق و کامل و جامع انجام دهد قطعاً انتخاب آزمایشگاه نارون می‌ تواند بهترین تصمیم ممکن برای شما باشد.

آزمایش چکاپ خانم ها چیست؟

آزمایش چکاپ خانم ها به مجموعه آزمایشاتی گفته می‌ شود که برای بررسی سلامت اندام های زنانه و ارزیابی هورمون های زنانه انجام می شود‌. بانوان باید هر سال در کنار چکاپ کامل چکاپ مخصوص به زنان را انجام دهند و نباید تصور کنند که این چکاپ ها فقط مختص زمان بیماری است! بلکه این چکاپ ها در زمان سلامت باید انجام شوند تا از هرگونه بیماری جلوگیری داشته باشد.

چکاپ بانوان

 بسیاری از بیماری‌ های زنانه ممکن است دوران نهفتگی طولانی مدتی داشته باشند و بعد از مدت زمان بسیار زیادی خود را نشان دهند. در این صورت وقتی که یک خانم انجام چکاپ را جدی بگیرد و در بهترین آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران چکاپ خود را پشت سر بگذارد، می تواند زودتر از موعد بیماری مورد نظر را شناسایی کند و برای درمان سریع تر آن نیز اقدام داشته باشد. تا بدین ترتیب از پیشرفت بیماری جلوگیری کند.

اگر بخواهیم یک لیست کامل از انواع آزمایشات مربوط به چکاپ بانوان ارائه کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • تست پاپ اسمیر، تست معاینه لگن
  • بررسی ریتم عادت ماهانه
  • بررسی هورمون های زنانه و هورمون های جنسی 
  • تست تشخیص سرطان تخمدان 
  • بررسی سلامت بارداری و سلامت رحم و ماموگرافی
  • آزمایش مربوط به ویتامین های بدن
  • معاینه پوست، تست آلرژی
  • آزمایش کولونوسکوپی 
  • آزمایش تیروئید، ادرار، هپاتیت
  • آزمایش روماتیسم
  • آزمایش شمارش سلول های خونی 
  • تست بررسی عملکرد کلیه و تست آنزیم های کبدی
  • آزمایش کشت خون، آزمایش سرطان خون، آزمایش ایدز 
  • آزمایش مدفوع 
  • آزمایش قند خون، چربی خون 
  • تست آنتی بادی

بهترین زمان برای انجام آزمایش چکاپ کامل بانوان

بهترین زمان برای چکاپ زنان بستگی به سن فرد، سابقه ی بیماری فرد و شرایط زندگی فرد دارد. برای مثال یک خانم باردار باید چکاپ های پی‌ در پی و زیادی را انجام دهد.

 اما به طور کلی بسیاری از این تست ها هر شش ماه یا هر یک سال باید مجدداً تکرار شوند تا سلامت بانوان به خطر نیفتد.

جهت انجام آزمایش چکاپ در منزل و پشت سر گذاشتن آزمایش چکاپ خانم ها در فضای امن و بدون استرس خانه، می توانید از طریق آزمایشگاه نارون اقدام کنید.

 این آزمایشگاه معتبر انواع تست و چکاپ های مربوط به بانوان را در منزل انجام می دهد و نیروهای خود را به منزل شما می‌ فرستد تا چکاپ و تست‌ های مختلف را از شما بگیرند و پاسخ تست نیز در محیط آزمایشگاه بررسی خواهد شد.

اینکه قبل از انجام تست چکاپ مورد نظر خود ناشتا باشید یا نه، بستگی به نوع آزمایشات و نظر پزشک معالج شما دارد. در همین راستا حتماً با پزشک خود مشورت کنید و سپس برای انجام آزمایش اقدام داشته باشید.

البته برخی از تست ها که در لیست آزمایش چکاپ خانم ها قرار دارند، مانند تست پاپ اسمیر، هر سه سال یک بار تکرار می شوند و احتیاجی نیست که به صورت مداوم و سالانه این تست را انجام دهید.

آزمایش چکاپ در منزل چگونه است؟

آزمایش چکاپ در منزل هیچ تفاوتی با انجام آزمایش در محیط آزمایشگاه ندارد و تنها نکته‌ ای که باعث ایجاد تفاوت بین این دو مورد می شود محل انجام آزمایش می باشد‌‌. در واقع شما می توانید در منزل بدون صرف هزینه برای رفت و آمد و بدون صرف وقت، آزمایش و تست خود را انجام دهید و روند انجام این آزمایش نیز به این صورت است که باید با آزمایشگاه مورد نظر تماس بگیرید و درخواست انجام آزمایش در منزل داشته باشید.  در صورتی که آزمایشگاه مورد نظر شما این خدمات را ارائه دهد، نیرو های خود را به منزل شما اعزام می‌ کند و یک تست با کیفیت را از شما می گیرد.

آزمایشگاه نارون

آزمایشگاه نارون از جمله آزمایشگاه های بسیار موفق و شناخته شده در این زمینه محسوب می‌ شود که ساکنان استان تهران می توانند از خدمات آزمایش در منزل این آزمایشگاه استفاده کنند. به خصوص کسانی که قصد انجام آزمایش چکاپ خانم ها را دارند، باید بدانند که این آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران تمام تست ها و چکاپ های مربوط به بانوان را پشتیبانی می کند و شما می توانید این کار را انجام دهید.

معرفی یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران برای چکاپ خانم ها

اگر جزو بانوانی هستید که قصد انجام آزمایش چکاپ خانم ها را دارید اما آزمایشگاه محل سکونت شما تست های تخصصی بانوان را پشتیبانی نمی کند، می توانید به آزمایشگاه نارون در نیاوران مراجعه داشته باشید. این آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران ضمن این که انواع تست ها و آزمایشات مربوط به چکاپ کامل را انجام می دهد، چکاپ های مخصوص بانوان را هم پشتیبانی می‌ کند. تا بدین ترتیب تمام بانوان بتوانند انواع چکاپ های لازم را در این آزمایشگاه با بالاترین سطح کیفیت پشت سر بگذارند.

 آزمایشگاه نارون مفتخر است که تمام این چکاپ ها را به صورت آزمایش چکاپ در منزل هم انجام دهد. تا بانوانی که توانایی حضور در آزمایشگاه برایشان فراهم نیست، بتوانند در منزل یک تست با کیفیت را تجربه کنند.

 تمام این خدمات توسط آزمایشگاه نارون با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا ارائه می شوند و شما از تهران و سایر شهرستان ها می توانید به این آزمایشگاه مراجعه کنید و تست خود را انجام دهید.

چطور به یک آزمایشگاه خوب برای چکاپ مراجعه شود؟

بر اساس اطلاعاتی که در سایت مجله پزشکی وجود دارد، بانوان برای حفظ قدرت باروری، حفظ سلامتی و افزایش طول عمر باید چکاپ های تخصصی مربوط به خود را بیشتر از قبل جدی بگیرند و همواره با انتخاب یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران آزمایش چکاپ خانم ها را انجام دهند. برای انجام این کار آزمایشگاه نارون در خدمت تمام بانوان سرزمینمان می باشد.

شماره تماس آزمایشگاه نارون: ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۷۹ – ۰۲۱۲۲۸۱۲۸۸۰

آدرس آزمایشگاه نارون: تهران، نیاوران، خیابان شهید باهنر، بالاتر از چهار راه کامرانیه، جنب مجتمع نارون، پلاک ۸۰، طبقه همکف، واحد ۳

درمان قطعی کبد چرب با داروی گیاهی

کپسول گیاهی کبد چرب موثرترین داروی گیاهی بدون عوارض برای درمان و بهبود کبد چرب و بیماری‌های کبدی است.

این مقاله را پسندیدید؟
نویسنده:
مجله پزشکی
داغ‌ترین برچسب‌ها