منو
مجله پزشکی
در میان بیش از هزاران مقاله پزشکی جستجو کنید
جستوجوی هوشمند مراکز درمانی و پزشکی
از میان بیش از ده هزار مرکز ثبت شده برای اولین بار در کشور
بهترین فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت
بهترین فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت

معرفی فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت

تاریخ انتشار:
22 شهریور 1399
زمان مورد نیاز:
3 دقیقه
آخرین بروزرسانی:
1 اردیبهشت 1402
مقالات عمومی
در این مقاله میخوانید:

درصد بالایی از فیلرها به صورت غیر قانونی وارد کشور می‌شوند. بنابراین افراد زیادی در معرض استفاده از فیلرهایی که مورد تأیید وزارت بهداشت نیستند، قرار می‌گیرند. بنابراین شناخت برندهای تایید شده فیلر، شما را از عواقب جبران ناپذیر استفاده از مواد نامرغوب، مصون نگه می‌دارد.

مجله پزشکی در این مقاله لیست کاملی برندهای فیلر مورد تایید وزارت بهداشت را در اختیار شما قرار داده است. در هر سرفصل از این مقاله، جدولی جامع از ویژگی ها، مزیت‌ها و معایب فیلرهای مورد استفاده برای هر قسمت از صورت، ارائه شده است.

در پایان با در گرفتن فاکتورهای مهم در انتخاب یک فیلر خوب شما را به سمت انتخابی ایمن و درست از میان فیلر های موجود در بازار ایران، هدایت خواهیم کرد. این مقاله لیست فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت است که نگرانی شما درباره شناخت برندهای خوب فیلر را از بین خواهد برد.

انواع فیلرهای موردتایید وزارت بهداشت برای صورت

فیلرهای صورت، دسته ای از فیلرها هستند که برای تمام بخش های صورت کاربرد دارند. این فیلرها می‌توانند برای موارد زیر مورد استفاده قرار گیرند:

  • رفع چین و چروک های پوست صورت و پوست زیر چشم
  • فرم دهی به بینی و لب
  • پرکردن چانه و گونه

 در میان برندهای متعدد فیلر به دلیل اهمیت زیبایی صورت، پیدا کردن محصولی که مورد تایید وزارت بهداشت باشد، شما را از آسیب فیلرهای غیر مجاز مصون نگه خواهد داشت. در جدول زیر بهترین و مرغوب ترین فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت که برای تمام قسمت های صورت مناسب هستند، معرفی شده است:

لیست ژل های استاندارد صورت

بهترین فیلرهای موردتایید وزارت بهداشت برای زیبایی لب

برای انتخاب فیلر لب، در نظر گرفتن شاخصه هایی مثل برند محصول، میزان ماندگاری، هزینه و معایب و مزایا اهمیت زیادی دارد. فیلری برای زیبایی لب مناسب است که در کنار کیفیت مطلوب، ظاهری طبیعی به لب‌ها بدهد. برای تزریق فیلر به لب ها، یک جلسه درمانی کافی است. در جدول زیر فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت برای حجم دهی به لب ارائه شده است. 

فیلر خوب برای لب

بهترین فیلرهای موردتایید وزارت بهداشت برای گونه

یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب فیلر برای گونه مطرح است، میزان ماندگاری آن است. هرچه ماندگاری بیشتر باشد، نیاز کمتری به تمدید فیلر وجود دارد. موضوع با اهمیت دیگر، نتیجه بخشی طبیعی و سازگاری آن با بدن فرد است. معمولا فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت هر دو ویژگی را دارند. در این بین، فیلر ژوویدرم ولور به دلیل کیفیت بالا، محبوب تر است. در جدول زیر این فیلر معرفی شده است.

بهترین فیلرهای موردتایید وزارت بهداشت برای زیر چشم

فیلرهایی که برای تزریق زیر چشم استفاده می‌شوند به دلیل دارا بودن خاصیت آبرسانی، سبب طراوت و جوانسازی پوست این ناحیه می‌شوند. در اغلب موارد استفاده از این فیلرها، سبب رفع سیاهی و گودی زیر چشم نیز می‌شود. 

حساسیت این قسمت ایجاب می‎‌کند، به انتخاب برند فیلر توجه ویژه داشته باشیم. در جدول زیر فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت آورده شده است. این محصولات بالاترین درجه رضایت و اثر بخشی را تاکنون به همراه داشته اند.

فیلرهای با کیفیت برای زیر چشم

بهترین فیلرهای موردتایید وزارت بهداشت برای فرم دهی بینی

تزریق فیلر به بینی با هدف اصلاح فرم، افزایش حجم نوک بینی یا رفع ناهمواری های آن نیز صورت می‌گیرد. فیلرهای متعددی برای فرم دهی به بینی وجود دارد. در این بین فیلر ژوویدرم به دلیل دارا بودن نتیجه بخشی مطلوب و کیفیت بالا، بهترین فیلر موجود در بازار است. در جدول زیر سایر ویژگی های این فیلر آورده شده است.

فیلر خوب برای فرم دهی بینی

بهترین فیلرهای موردتایید وزارت بهداشت برای خط خنده

فیلرهایی که برای خط خنده انتخاب می‌شوند بهتر است یا از فیلرهای مناسب صورت و یا از محصولات مختص تزریق خط خنده باشند. زیرا درجه غلظت و انعطاف پذیری این محصولات برای این کار مناسب است. در جدول زیر بهترین و موثر ترین محصولات از بین فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت انتخاب شده است.

ژل استاندارد خط خنده

بهترین فیلر مورد تایید وزارت بهداشت

انتخاب فیلر مورد تایید وزارت بهداشت اهمیت بالایی دارد. زیرا محصولاتی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند نظارتی بر اصل بودن و سلامت کالا وجود ندارد. در حالی فیلر های وارداتی که مورد تایید هستند  معتبر هستند و بصورت قانونی وارد کشور می‌شوند. این فیلر ها در رده اول محصولات موجود در بازار قرار دارند. معمولا قیمت آنها بالا است.

نکته مهمی که لازم است توجه کنید این است که محصولاتی که قیمت آنها بطور چشم گیری کاهش می یابد غالبا باید به اعتبار آن ها شک کرد. هیچ تضمینی برای ایمنی و سلامت فیلر ها وجود ندارد. استفاده از آنها به معنای به مخاطره انداختن سلامت جسمانی است. بطورکلی برای تشخیص یک فیلر خوب به موارد زیر توجه کنید:

  • تاییدیه وزارت بهداشت
  • قیمت محصول
  • محل عرضه فیلر
  • مشورت با پزشک و اخذ راهنمایی جهت خرید امن

در صورت وجود هر ابهامی در مورد شناخت فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت، می‌توانید سوالات خود را با مجله پزشکی در میان بگذارید. متخصصین ما آماده پاسخگویی هستند.

درمان قطعی کبد چرب با داروی گیاهی

کپسول گیاهی کبد چرب موثرترین داروی گیاهی بدون عوارض برای درمان و بهبود کبد چرب و بیماری‌های کبدی است.

این مقاله را پسندیدید؟
نویسنده:
کیانا جاسم‌پور
داغ‌ترین برچسب‌ها