منو
مجله پزشکی
در میان بیش از هزاران مقاله پزشکی جستجو کنید
جستوجوی هوشمند مراکز درمانی و پزشکی
از میان بیش از ده هزار مرکز ثبت شده برای اولین بار در کشور
معرفی بهترین داروخانه های خصوصی تهران
معرفی بهترین داروخانه های خصوصی تهران

معرفی بهترین داروخانه های خصوصی تهران

تاریخ انتشار:
1 مهر 1403
زمان مورد نیاز:
5 دقیقه
آخرین بروزرسانی:
1 مهر 1403
مقالات عمومی
در این مقاله میخوانید:

بین بی‌شمار داروخانه‌های شهر تهران و دنیای همیشه در حال گسترش داروخانه‌های آنلاین و گزینه‌های جذابی مثل داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان، اکنون ما گزینه‌های بیشتری برای انتخاب بهترین داروخانه مورد نظر خود داریم. اما تنوع بیش از حد و گیج‌کننده، گاهی انتخاب را سخت‌تر می‌کند. چه چیزی باعث می‌شود یک کسب‌وکار بیشتر از دیگری احتمال جذب و حفظ مشتریان را داشته باشد؟ بدیهی است که عناصر زیادی در این بازی وجود دارد، اما شناسایی برخی عوامل به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه این عوامل را شرح داده و بهترین داروخانه های خصوصی تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

عواملی که در انتخاب بهترین داروخانه های خصوصی تهران به شما کمک می‌کنند:

  • حضور دائمی‌ دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی داروخانه
  • ساده و سریع بودن فرآیند تحویل نسخه و خرید دارو
  • مدیریت و سازماندهی مناسب داروخانه
  • امکان خرید آنلاین و تحویل در همان روز
  • صبور و باحوصله بودن کارکنان و ارائه خدمات و مشاوره به بیماران و مشتریان
  • تکمیل بودن موجودی داروها و مکمل‌ها
  • ارائه محصولات جدید به محض ورود به بازار دارویی و مکمل
  • قیمت مناسب محصولات
  • تنوع بالا در ارائه مکمل‌های غذایی، مکمل‌های ورزشی، فرآورده‌های گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی و محصولات ارتوپدی
  • ارسال رایگان سفارشات آنلاین
  • کیفیت و اصالت کالاها و وجود تاریخ انقضای معتبر
  •  
معرفی بهترین داروخانه های خصوصی تهران

داروخانه حق نژاد (مثبت سبز)

داروخانه حق نژاد واقع در خیابان هنگام، یکی از بهترین داروخانه های خصوصی تهران است که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد. همچنین این داروخانه در سال 1399، مجوز فروش اینترنتی فرآورده‌های سلامت غیر دارویی را از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت دریافت نمود. داروخانه آنلاین مثبت سبز، یک داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان و از اولین داروخانه‌های آنلاین ایران است.

شما علاوه بر خرید حضوری داروها و سایر اقلام مورد نیاز خود، می‌توانید مواردی را که نیازی به تجویز توسط پزشک ندارند، از جمله مکمل‌های رژیمی، مکمل‌های بدنسازی، محصولات آرایشی و مراقبت از پوست و مو، محصولات بهداشتی و جنسی و فرآورده‌های گیاهی را به صورت آنلاین از این داروخانه سفارش دهید. تحویل سفارشات این داروخانه در تهران زیر سه ساعت با جت مخصوص مثبت سبز امکان پذیر است.

معرفی بهترین داروخانه های خصوصی تهران

داروخانه دکتر پریسا مقدم (روژان دارو)

این داروخانه یک داروخانه خصوصی شبانه روزی است که در تمام ایام سال به صورت حضوری و آنلاین در حال خدمتگزاری به مردم می‌باشد. وبسایت این داروخانه با نام روژان دارو، برای رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود و ارائه امکان خرید آنلاین اقلام غیر دارویی شروع به فعالیت کرده است. همچنین شما می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی و رایگان کارشناسان مجرب این داروخانه در زمینه اطلاعات دارویی، پوست و مو، محصولات آرایشی و… بهره‌مند شوید.

داروخانه شبانه روزی ابن یمین

یک داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان بالای 500 هزار تومان، مجموعه فروشگاه آنلاین داروخانه شبانه روزی ابن یمین است. این داروخانه، یک داروخانه شبانه روزی واقع در خیابان ستارخان است. همه محصولات داروخانه ابن یمین از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی دارای تمامی ‌مجوزهای رسمی‌ وزارت بهداشت بوده و امکان بررسی، انتخاب، خرید و تحویل آن‌ها در محل بدون مراجعه حضوری برای شما فراهم است.

داروخانه وحیدیه (دکتر لوکس)

داروخانه شبانه روزی وحیدیه واقع در شرق تهران در طول سال‌‌های خدمت رسانی خود سعی در ارائه محصولات با بالاترین کیفیت را داشته است. این داروخانه دارای یک داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان در تهران به نام داروخانه آنلاین دکتر لوکس است. در این داروخانه، منافع و حقوق مشتری همواره در اولویت بوده و به همین جهت، قیمت محصولات از جمله محصولات مراقبت و زیبایی پوست و مو، انواع شامپو بدن، انواع ضد شوره و ضد ریزش مو، مولتی ویتامین و مکمل‌‌های انرژی زا و رژیمی ‌و محصولات ارتوپدی به صورت رقابتی تعیین شده است.

داروخانه دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم)

آخرین داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان که قصد داریم به شما معرفی کنیم، مجموعه داروخانه آنلاین دکتر بهزاد بهمنی (داروهوم) است که در سال 1399 فعالیت خود را در زمینه خرید آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی، مکمل‌ها و تجهیزات پزشکی آغاز نمود.

این مجموعه نیز دارای ارسال فوری در تهران بوده و شما عزیزان تهرانی می‌توانید سفارشات خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. داروهوم، تنوع کم‌نظیری از مکمل‌های ویتامینی، فرآورده‌های طبیعی، مکمل‌های طب سنتی، مکمل‌های لاغری، مکمل‌های بدنسازی، لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو و محصولات مادر و کودک را با مجوزهای رسمی ‌از وزارت بهداشت ارائه می‌دهد.

فاکتور های مهم در انتخاب بهترین داروخانه های خصوصی تهران

هنگام انتخاب بهترین داروخانه های خصوصی تهران، در نظر گرفتن فاکتورهایی که برای شما شرح دادیم، اهمیت دارد. این دقت و ظرافت، دریافت مراقبت درمانی ایمن و موثر، پرداخت بهترین قیمت و دریافت باکیفیت‌ترین خدمات را تضمین می‌کند.

درمان قطعی کبد چرب با داروی گیاهی

کپسول گیاهی کبد چرب موثرترین داروی گیاهی بدون عوارض برای درمان و بهبود کبد چرب و بیماری‌های کبدی است.

این مقاله را پسندیدید؟
نویسنده:
مدیر سایت

داغ‌ترین برچسب‌ها