منو
مجله پزشکی
در میان بیش از هزاران مقاله پزشکی جستجو کنید
جستوجوی هوشمند مراکز درمانی و پزشکی
از میان بیش از ده هزار مرکز ثبت شده برای اولین بار در کشور
درمان و از بین بردن منافذ باز پوست با لیزر اربیوم
درمان و از بین بردن منافذ باز پوست با لیزر اربیوم

درمان و از بین بردن منافذ باز پوست با لیزر اربیوم

تاریخ انتشار:
20 تیر 1403
زمان مورد نیاز:
4 دقیقه
آخرین بروزرسانی:
20 تیر 1403
مقالات عمومی
در این مقاله میخوانید:

از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، یکی از روش‌هایی است که برخی از پزشکان متخصص پوست، افراد را به انجام آن توصیه می‌کنند. البته برخی از کلینیک‌های پوست و فیشیال نیز از این دستگاه برای پاکسازی و رفع مشکلات پوست چرب نیز استفاده می‌کنند.

اربیوم برای منافذ پوست می‌تواند حالت تحریک کنندگی داشته باشد تا پوست مجبور به تولید کلاژن شود. از طرفی هم می‌تواند منافذ باز پوست را درمان کند. وقتی پوست صورت چرب باشد، منافذ آن بازتر از زمانی است که پوست حالت معمولی یا خشک داشته باشد. بهتر است منافذ باز پوست روی صورت از بین بروند یا دست کم بتوان آن‌ها را کمتر کرد.

خوشبختانه، هزینه لیزر اربیوم در کلینیک‌های زیبایی پوست و مطب پزشکان، به حدی نیست که نتوان این کار را انجام داد.

بهترین راه برای از بین بردن منافذ باز پوست صورت

مشکلات پوستی در افرادی که پوست چرب دارند، بسیار زیاد است. شاید اگر پوست خشک دارید، تصور کنید که مشکلات شما بیشتر است اما باید بگوییم که این طور نیست.  شاید تنها مشکل شما، خشکی پوست، کشیدگی و آسیب پذیر بودن آن‌ است. در صورتی که افراد دارای پوست چرب، مشکلات به مراتب بیشتری دارند.

برخی از مشکلات پوست چرب شامل موارد زیر هستند.

  1. منافذ باز
  2. چربی زیاد
  3. به دام افتادن چربی و ایجاد جوش
  4. چین و چروک پوست
  5. آکنه و ایجاد سبوم

از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، شاید یکی از بهترین راه‌ها برای درمان منافذ باز پوست باشد. البته روش‌های دیگری هم برای این کار وجود دارند که هر کدام در جای خود می‌توانند خوب و موثر باشند.

کاربرد لیزر اربیوم در از بین بردن منافذ باز پوست بسیار زیاد است. افرادی که از این دستگاه برای لیزر کردن پوست خود استفاده کرده‌اند، رضایت بالایی داشته‌اند. تولید کلاژن و بستن منافذ باز صورت تا حد استاندارد و طبیعی خود، از کاربردهای لیزر اربیوم است.

از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، به دلیل مزایای خوبی که دارد، می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای درمان این مشکل باشد. برخی از خانم‌ها دوست ندارند که پوست چربی داشته باشند و دائما از منافذ باز پوست صورتشان، چربی خارج شود و یا دچار جوش و آکنه شوند. این اتفاق منجر به نرسیدن اکسیزن دائمی به پوست شده و کم کم آن را از بین می‌برد. به همین دلیل می‌توان برای کمک کردن به آن‌ها، از لیزر اربیوم استفاده کرد.

درمان و از بین بردن منافذ باز پوست با لیزر اربیوم

درمان قطعی منافذ باز صورت با لیزر اربیوم

وقتص صحبت از درمان قطعی به میان می‌آید، باید راه کار و روشی به کار بسته شود که علاوه بر رفع کردن مشکل اصلی، بتواند کمترین آسیب و عوارض را در پی داشته باشد. خوشبختانه در مورد از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، این موضوع صدق می‌کند. قرار نیست اشعه و شات‌های لیزر حاصل شده از این دستگاه، به عمق پوست و نزدیکی گوشت و ماهیچه‌ها نفوذ کنند. قرار است تا جای که می‌شود، پوست را وادار کرد که سفت شود و سلول‌های تازه تولید کند.

اربیوم برای منافذ پوست، به گونه‌ای عمل می‌کند که منجر به سفت شدن پوست و زایش سلول‌های طبیعی می‌شود. وقتی پوست چرب قدیمی پاکسازی شود و بدن مجبور به تولید سلول‌های جدید پوست شود، خواهید دید که منافذ آن کوچکتر و کمتر از قبل می‌باشند.

برای از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم می‌توان این کار را بدون داشتن کوچکترین عوارض انجام داد. روش‌های دیگر از جمله کرم‌های پوستی و اسکراب‌های قوی لایه بردار، کمک خاصی به این مشکل نمی‌کنند. شاید کمی از حجم چربی و آکنه ایجاد شده در صورت کاسته شود اما همچنان منافذ باز وجود داشته و بعد از مدتی باز هم مشکل آفرین خواهند شد. این در صورتی است که به کمک لیزر اربیوم می‌توان این درمان را به شکل قطعی انجام داد.

کاربرد لیزر اربیوم برای پوست صورت

کاربرد لیزر اربیوم در بین دستگاه‌های مختلف لیزر درمانی، بسیار زیاد است. این دستگاه در مطب پزشکان پوست و کلینیک‌های درمانی و حتی زیبایی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دستگاه اربیوم می‌توان برای موارد مختلفی از جمله تولید کلاژن استفاده کرد. تولید کلاژن برای جلوگیری از چین و چروک پوست و همچنین جلوگیری از بزرگ شدن منافذ پوست، بسیار ضروری است. بدن انسان در طول زمان و از حدود سنین 20 سالگی به بعد، تولید کلاژن خود را متوقف می‌کند. همین امر می‌تواند در بزرگ شدن دهانه منافذ پوست موثر باشد. اگر جنس پوست و تایپ پوستی از نوع چرب باشد، مشکل دو چندان شده و آکنه و جوش سر سیاه نیز ایجاد می‌شود.

مشکل به همین مورد ختم نمی‌گردد. وقتی منافذ پوست صورت بیش از حد باز باشند، رنگدانه‌های پوستی نیز در این منافذ به دام افتاده و رفته رفته پوست صورت را تیره می‌کنند. کاربرد لیزر اربیوم در این مواقع از هر دستگاه و کرم یا روش پاکسازی دیگر، بهتر و اثر آن طولانی‌تر خواهد بود.

از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، منجر به درمانی طولانی خواهد شد. این دستگاه با ایجاد گرما و دقت بسیار بالا در تولید کلاژن و درمان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

درمان و از بین بردن منافذ باز پوست با لیزر اربیوم

هزینه لیزر اربیوم چقدر است؟

هزینه لیزر اربیوم، یکی از مسائل مهمی است که در روند انجام درمان، باید از آن مطلع باشید. اگر قرار است دائم خودتان را به فیشیال و پاکسازی و استفاده از کرم‌های مختلف عادت دهید، مطمئن باشید بعد از مدتی خواهید دید که هزینه بالاتری نسبت به روش لیزر پرداخت کرده‌اید. هزینه از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، با توجه به فاکتورهای مختلفی از بیمار اخذ خواهد شد. برخی از عوامل مهم و اثر گذار روی هزینه لیزر اربیوم، شامل موارد زیر است:

  • پزشک مورد نظر
  • میزان شات‌های استفاده شده توسط دستگاه
  • انجام شد در کلینیک زیبایی یا مطب پزشک
  • میزان وخامت اوضاع پوست

هزینه از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم نباید منجر به این شود که شما این مورد را برای درمان دائمی یا طولانی مدت، نادیده بگیرید. زیرا وجود منافذ باز در دراز مدت می‌توانند منجر به از بین رفتن کیفیت پوست شوند. ایجاد چین و چروک نیز می‌تواند مشکل جدی‌تر باشد.

در آخر لازم به ذکر است که از بین بردن منافذ باز پوست صورت با لیزر اربیوم، باید توسط پزشک یا تکنسین دستگاه لیزر که در این زمینه تجربه کافی را دارد انجام شود. در این صورت، کیفیت نهایی کار، بالاتر خواهد رفت.

لیزر اربیوم در مرکز دکتر تاتو

کلینیک زیبایی دکتر تاتو زیر نظر ماه زر یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین مراکز زیبایی در کشور است. این کلینیک با بهره‌گیری از تخصص و تجربه دکتر تاتو و تیم حرفه‌ای او، خدمات متنوع و پیشرفته‌ای در زمینه زیبایی و بهداشت پوست و مو ارائه می‌دهد. رضایت مراجعین و نتایج درخشان درمان‌ها، گواهی بر تعهد و تلاش بی‌وقفه این کلینیک در ارائه بهترین خدمات زیبایی است. اگر به دنبال یک مرکز زیبایی معتبر و مطمئن هستید، کلینیک دکتر تاتو زیر نظر ماه زر، انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

شماره تماس مشاوره: 02191002555

آدرس: تهران ، شهرک غرب ، بلوار دریا ، بین مطهری و شفق ، ساختمان ساحل پلاک ۱۰۴ ، طبقه دوم

درمان قطعی کبد چرب با داروی گیاهی

کپسول گیاهی کبد چرب موثرترین داروی گیاهی بدون عوارض برای درمان و بهبود کبد چرب و بیماری‌های کبدی است.

این مقاله را پسندیدید؟
نویسنده:
مدیر سایت

داغ‌ترین برچسب‌ها