منو
مجله پزشکی
در میان بیش از هزاران مقاله پزشکی جستجو کنید
جستوجوی هوشمند مراکز درمانی و پزشکی
از میان بیش از ده هزار مرکز ثبت شده برای اولین بار در کشور
دکتر فروزنده فارغ پور متخصص زنان، زایمان و نازایی
دکتر فروزنده فارغ پور متخصص زنان، زایمان و نازایی

معرفی دکتر فروزنده فارغ پور متخصص زنان، زایمان و نازایی

تاریخ انتشار:
4 تیر 1402
زمان مورد نیاز:
6 دقیقه
آخرین بروزرسانی:
10 تیر 1402
مقالات عمومی
در این مقاله میخوانید:

دوران بارداری حساس‌ترین برهه از زندگی زنانی است که در انتظار مادر شدن هستند. هر چند این دوران، شیرینی خاص خود را دارد؛ اما مراقبت‌ها و حساسیت‌های زیادی که دوران بارداری می‌طلبد، این دوره را با چالش‌های بسیاری همراه است. فرآیند زایمان به عنوان یک مرحله برای ختم بارداری نیز، خود دغدغه بزرگی است که تمام مادران در دوران حاملگی دارند. 

زایمان چه از نوع طبیعی و چه از نوع سزارین چالش‌ها و نگرانی‌های خاص خود را دارد. در این بین تنها همراهی یک پزشک متخصص زنان باتجربه و کاربلد می‌‌تواند این نگرانی‌ها را برای زنان باردار مرتفع سازد.

 دکتر فروزنده فارغ پور متخصص زنان، زایمان و بیماری‌های زنان، در واقع همان همراهی است که می‌تواند دوران بارداری شما را با آرامش به ثمر برساند.

معرفی دکتر فروزنده فارغ پور

دکتر فروزنده فارغ پور، دکتر زنان و زایمان، متخصص بیماری‌های زنان و نازایی، فارغ‌التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران است. این پزشک زنان متخصص، بیش از سی سال است که در حوزه زنان و زایمان فعالیت پزشکی دارد و هم اکنون نیز در دو مطب خود، در منطقه سعادت آباد و یافت آباد مشغول به کار هستند. 

اگر سابقه دکتر فارغ پور در عمل‌های موفق سزارین و زایمان طبیعی را بررسی کنید، به شناخت بهتری از این دکتر زنان می‌رسید. دکتر فارغ پور در طول سال‌های فعالیت تخصصی خود در حوزه زنان و زایمان، در درمان نازایی نیز موفقیت‌های بزرگی را در رزومه خود ثبت کرده است. هرچند به ثمر رساندن یک بارداری از اهمیت بسیاری برای مادران برخوردار است؛ اما خانم‌هایی که به سختی توانسته‌اند طعم مادر شدن را بچشند، به خوبی با دکتر فارغ پور آشنا بوده و قدردان این پزشک متخصص و نامدار هستند.

دکتر فارغ پور

خدمات پزشکی دکتر فروزنده فارغ پور

خدمات دکتر فروزنده فارغ پور به عنوان دکتر زنان و زایمان در دو دسته مربوط به خانم‌های باردار و خانم‌های غیر باردار دسته‌بندی می‌شود؛ در واقع خانم‌های دیگر نیز می‌توانند برای برطرف ساختن بیماری‌ها و مشکلات زنانه به مطب دکتر فارغ پور مراجعه کنند و از تخصص ایشان برای درمان به موقع و اصولی بهرمند شوند. در ادامه خدمات این پزشک متخصص زنان را بررسی می‌کنیم.

خدمات پزشکی مربوط به زنان باردار

مادران باردار می‌توانند در دوران باردی برای انجام چکاپ‌ها و مراقبت‌های ماهانه، انجام آزمایشات بارداری و هر آنچه مربوط به این دوران است، مانند معاینه لگن و … به دکتر فارغ پور مراجعه کنند. این دکتر زنان علاوه بر مراقبت‌های حین بارداری، عمل‌های مربوط به زایمان را نیز انجام می‌دهد. بسیاری از مادرانی که از زایمان ترس دارند، برای انجام زایمان طبیعی و سزارین به دکتر فارغ پور مراجعه می‌کنند و همواره نیز از زایمان خود رضایت دارند. 

اگر خانم‌های باردار به هر دلیلی مجبور به ختم بارداری پیش از موعد زایمان شوند یا جنین در شکم مادر زنده نباشد، دکتر فارغ پور، بر اساس صلاح‌دید خود و وضعیت بیمار، عمل کورتاژ را انجام می‌دهد. مراقبت‌های حین بارداری توسط این پزشک متخصص تا بعد از زایمان نیز ادامه دارد. این مراقبت‌ها شامل درمان دارویی برای پیشگیری از عفونت، تعبیه ای یو دی و … می‌شود.

خدمات پزشکی مربوط به زنان غیر باردار

سایر خانم‌ها می‌توانند برای انجام مشاوره قبل از بارداری، مشاوره جلوگیری از بارداری، درمان عفونت‌های ناحیه تناسلی از جمله: تبخال، زگیل، عفونت‌های مقاربتی و قارچ‌های مقاوم، مشاوره پیشگیری از بیماری‌های عفونی زنان، کرایو یا فریز زخم‌های دهانه رحم، انجام معاینات دوره‌ای سینه در خانم‌ها، درمان بی نظمی‌های قاعدگی و اختلالات هورمونی، انجام معاینات دوره‌ای جهت پیشگیری از سرطان دهانه رحم و سرطان سینه، انجام تست پاپ اسمیر و بررسی ویروس اچ پی وی و …. به دکتر فروزنده فارغ پور مراجعه کنند.

خدمات پزشکی مربوط به نازایی

دکتر فروزنده فارغ پور تمامی مراجعه‌کنندگان خود را از خانم‌هایی که از مشکلات مربوط به عفونت تناسلی شکایت دارند تا خانم‌هایی که از مشکلات نازایی رنج می‌برند را همراهی کرده و به درمان موثر می‌رساند‌. اگر تست پاپ اسمیر زنان نتیجه مناسبی نداشته باشد، با انجام نمونه‌برداری آندومتر، سایر مشکلات زنان را تشخیص داده و درمان دارویی را آغاز می‌کند‌. بسیاری از خانم‌هایی که به درمان کیست تخمدان و تخمدان پلی کیستیک، همچنین درمان دارویی نازایی نیاز دارند، با اطمینان به دکتر فروزنده فارغ پور مراجعه می‌کنند؛ این مسئله تجربه و مهارت این پزشک زنان را نشان می‌دهد.

گاهی درمان دارویی و کورتاژ برای زنانی که از مشکلات رحمی مانند فیبروم، کیست و … رنج می‌برند، موثر نیست. دکتر فروزنده فارغ پور در این مواقع جراحی هیسترکتومی یا برداشتن رحم را انجام می‌دهد. انجام جراحی سیستوسل رکتوسل یا به اصلاح افتادگی رحم نیز از دیگر خدمات پزشکی این متخصص زنان و نازایی است.

اهمیت شناخت دکتر فروزنده فارغ پور

اهمیت مراجعه به دکتر متخصص زنان و زایمان به خصوص در دوران بارداری بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ اما گاهی برخی از خانم‌ها به دلیل نداشتن اطلاعات کافی یا بی‌توجهی بر اهمیت رسیدگی به سلامت خود در این حوزه، سرپوش می‌گذارند. تا اینجا به معرفی دکتر فروزنده فارغ پور و خدمات تخصصی این دکتر متخصص و باتجربه پرداختیم، حال اگر اهمیت شناخت این پزشک زنان را بررسی کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. 

همانطور که گفتیم دوران بارداری حساس‌ترین دوران زندگی هر زنی است، در این دوران تغییرات گسترده‌ای در بدن زن شکل می‌گیرد که گاهی برخی از این تغییرات از محدوده نرمال خود تجاوز کرده و ممکن است سلامت مادر و جنین را به خطر بیاندازد؛ از این تغییرات می‌توان به افزایش قند خون، فشار خون، کمبود برخی از ویتامین‌ها و پیش نیازهای ضروری بدن، تغییر وضعیت جفت و … اشاره کرد.

اهمیت خدمات دکتر فارغ پور

انجام مراقبت‌های بارداری توسط یک دکتر زنان متخصص علاوه بر تأمین سلامت جسمی مادر و جنین، آرامش روانی را نیز برای مادر به ارمغان می‌آورد؛ تأمین این آرامش، خود نقش مهمی در یک بارداری بی خطر دارد. اهمیت مراجعه به دکتر زنان تنها برای دوران بارداری نیست و سایر زنان نیز باید این موضوع را جدی بگیرند. گاهی یک عفونت تناسلی ساده که با درمان دارویی رفع می‌شود، در صورت عدم تشخیص و درمان به مراتب شدیدتر شده و به کیست تخمدان، زخم دهانه رحم و مشکلات جدی دیگر تبدیل می‌شود. علاوه بر این‌ها بیماری‌هایی نظیر سرطان سینه کاملا بی صدا گریبان‌گیر زنان می‌شوند. انجام مراقبت‌های دوره‌ای توسط دکتر فروزنده فارغ پور، شما را از هر دغدغه‌ای در این باره رها می‌کند.

دکتر فروزنده فارغ پور

اهمیت شناخت دکتر فارغ پور

در این مطلب به معرفی دکتر فروزنده فارغ پور، متخصص زنان، نازایی و بارداری پرداختیم، پس از آن اهمیت مراجعه به دکتر زنان را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که می‌دانید دوران بارداری برای هر زنی شیرین‌ترین، در عین حال سخت‌ترین و حساس‌ترین دوره زندگی او محسوب می‌شود و ممکن است در این دوره کوچک‌ترین تغییرات در بدن مادر، سلامت خود مادر و جنین را تحت تأثیر قرار دهد. حتی اگر با دید مثبتی به این قضیه نگاه کنیم، تمامی مادران باردار باید در این دوران مکمل‌های لازم را دریافت کنند و با انجام مراقبت‌های دوره‌ای و جلسات مشاوره برای زایمان آماده شوند. دوران بارداری باکیفیت نقش مهمی در چگونگی انجام زایمان دارد.

علاوه بر آن، بسیاری از زنان از مشکلات و بیماری‌های بسیاری رنج می‌برند که تشخیص و درمان به موقع آن‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است. دکتر فروزنده فارغ پور با تخصص و تجربه زیاد در حوزه زنان، زایمان و نازایی انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از درمان موثر این دکتر زنان به مطب ایشان در سعادت آباد، شهرک ولیعصر و بیمارستان تخصصی آزادی مراجعه کنید.

آدرس مطب دکتر فارغ پور متخصص زنان
درمان قطعی کبد چرب با داروی گیاهی

کپسول گیاهی کبد چرب موثرترین داروی گیاهی بدون عوارض برای درمان و بهبود کبد چرب و بیماری‌های کبدی است.

این مقاله را پسندیدید؟
نویسنده:
مجله پزشکی
✅ TRАNSАСТIОN 0,7576 ВTC. Get =>> https://telegra.ph/BTC-Transaction--465714-03-14?hs=7b4965a47cc91f66547ab2d93a8882fa& ✅
2024-03-29 02:51:06
پاسخ
0
0
پاسخ
hktwih
داغ‌ترین برچسب‌ها